sunnuntai 6. syyskuuta 2015

TOP: 4. viikon tehtävä

Tällä viikolla mietitään Palvelupelin neljättä vaihetta, kiinnostuksen herättämistä (Palvelun taitajaksi 2013, 25–26).

Kerro blogissasi sekä sanoin että kuvin (jos mahdollista), millaisin esittein, sijoitteluin tai mainoksin työssäoppimispaikassasi yritetään herättää asiakkaiden kiinnostus tuotteita kohtaan.
Anna lisäksi kolme esimerkkiä työssäoppimispaikassasi hyödyllisistä kysymyksistä, joilla sinä voit saada selville asiakkaan ostotarpeen.
1.       Kirjoita otsikoksi 4. Kiinnostuksen herättäminen työssäoppimispaikallasi > Esim. 4. Kiinnostuksen herättäminen Prismassa.

2.       Laita tunnisteiksi työssäoppiminen, asiakaspalvelu, oppimispäiväkirja, palvelupeli + työssäoppimispaikkasi nimi (esim. Prisma)

PALAUTUS OMAAN BLOGIIN 13.9. MENNESSÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti