Tällä viikolla keskitytään Palvelupelin viimeiseen osioon
eli palvelun jälkitoimiin (Palvelun taitajaksi 2013, 32–35).
Ostokäynti
viimeistellään kassalla. Kirjoita blogiisi ranskalaisin viivoin, mitä hyvän
kassanhoitajan tulee muistaa erityisesti omassa työssäoppimispaikassasi.
Kerro myös omista kokemuksistasi kassalla (tai
havainnoistasi kassatyöskentelystä). Mikä on helppoa, mikä vaikeaa? Miten
ergonomia on huomioitu kassatyöskentelyssä? Millaisia kysymyksiä kassalla
kysytään? Keitä teititellään kassalla? Millaista palautetta kassanhoitaja saa
työssäoppimispaikallasi asiakkailta?
Kerro samassa kirjoituksessa vielä, millaisia esimerkkejä
palvelun jatkotoimista olet kohdannut työssäoppimisesi aikana.
1.
Kirjoita otsikoksi 9. Palvelun jälkitoimet
työssäoppimispaikallasi > Esim. 9. Palvelun jälkitoimet Prismassa.
2.
Laita tunnisteiksi työssäoppiminen,
asiakaspalvelu, oppimispäiväkirja, palvelupeli + työssäoppimispaikkasi nimi
(esim. Prisma)
PALAUTUS OMAAN BLOGIIN 11.10. MENNESSÄ!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti